BREZPLAČNA DOSTAVA za naročila nad 50 €

Vaša izbira je dodana v košarico!

Poglej v košarico

ZAMENJAVE IN VRAČILA

Kako reklamirati blago?

V primeru, da boste kupljeno blago pošiljali kot reklamacijo, pošljite pošiljko na naslov, ki je naveden spodaj preko podjetja DPD (oddate naročilo za dvig na narocila@dpd.si ali na tel. 01 513 2300.

Depo DPD

Za: You-need-it.si

Celovška cesta 492, SI-1210 Ljubljana-Šentvid

V pošiljko priložite obrazec za reklamacijo blaga. Poleg tega vložite račun na podlagi katerega bomo lahko prepoznali vaš nakup.

Poleg tega v spremnem dopisu navedite, kako moramo ravnati v primeru priznanja reklamacije, torej če boste želeli zamenjavo blaga ali vračilo denarja. V primeru zahteve za vračilo denarja navedite številko računa, na katerega želite prejeti znesek.

Ne pozabite napisati popolne kontaktne podatke, vključno z e-mailom in telefonsko številko, da bi vas o postopku reklamacije lahko kontaktirali.

V nobenem primeru ne pošljite reklamiranega blaga kot pošiljko z odkupnino. Takšne pošiljke ne bomo prevzeli.

Obrazec za reklamacijo blaga najdete tukaj.

Kako odstopiti od pogodbe?

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga sporoči, da odstopa od pogodbe, pri tem pa mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev, prav tako ni določena nobena kazen.

Blago mora kupec nepoškodovano in v nespremenjeni količini v originalni embalaži in z vsemi pritiklinami na svoje stroške vrniti podjetju v 30 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe. Če kupec pravilno vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu, se to šteje za odstop od pogodbe. Če kupec odstopi od pogodbe, mu bo spletna prodajalna vrnila vsa opravljena plačila, najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Strošek vračila blaga podjetju nosi kupec, ki se je odločil izkoristiti pravico do odstopa.

Pri pogodbah, pri katerih je predmet blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali ki mu je že potekel rok uporabe, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe.

Kupec ne more in ne sme neovirano uporabljati prejetega blaga ves čas do odstopa od pogodbe. Prav tako opravi tudi ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja in le kot je to običajno. Preizkus, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Obrazec za odstop od pogodbe najdete tukaj.